Nu e spumos, nu e monden...ci doar există şi prin urmare râde, respiră, suferă, deci trăieşte, sper eu că va creşte...şi atunci când nu va mai fi, voi şti că a fost un blog...blogul meu.



1 iul. 2011

De-a dreptul ...peste stângu' !

Tu nu te vezi măi fato?
Dai cu stângu' -n dreptu',
Îți rupi pantofii, murdarești dalele,
Se duce dracu' tot efectul!
Bine că ai tocuri cui...Îi compostezi venele,
Călcând în străchini pe inima lui!

Tu nu te vezi măi fato??
Porți pe buze nume de boală
De mi-e și rușine să te privesc,
Ca nătângii de la colț de stradă!
Te unduiești in bătaia vântului,
Bată-te-ar Dumnezeu pe pustii!

Tu nu te vezi?! mai fată...
Pășești, te-nfrupți din cele lumești,
Parca ești aruncată de copii,pe jos,pe stradă,
Păpușă fară cap ce ești!
Minge puțin gonflată!

Tu nu te vezi măi?? Fată,
Dau copii cu pietre că le strici jocul!
Calci pe cadavre, principii și pe cretă,
Arză-te-ar focul!
Mă ia de la stomac, tu zici că "ești cochetă"...
Și-ți sugi nițel mijlocul.

Tu chiar nu vezi măi fată?
Trăiești...nu știi de ce,
Ai cam întins coarda!
Acum lucrezi la farmece,
Dai în bobi, nu știi alta!
Lipiți-s-ar de pântece!

Tu nu te vezi măi fată.
Dai de toate, pentru toți, pe datorie.
N-are cum să mi se pară!
Ce-mi îndrugi și mie?!
N-am o para chioară...
Dar eu am mândrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu