Nu e spumos, nu e monden...ci doar există şi prin urmare râde, respiră, suferă, deci trăieşte, sper eu că va creşte...şi atunci când nu va mai fi, voi şti că a fost un blog...blogul meu.



6 iul. 2011

Poveste

Nu știi să numeri nici măcar până la doi!
Unu plus alte două...fac poveste-n trei.
Poveste cu petale căzute,
Cu miresme din cele mai urâte.
Poveste cu mieunat de pisici
Și coșmaruri născute din frici.
Nu știi să numeri nici măcar până la doi!
Unu plus alte două...fac poveste-n trei.
Poveste cu omizi,
Cu multe picioare care-mi calcă pe soare.
Povești de mare pe furtună,
Cu vele putrede înspre lună.
Nu știi să numeri nici măcar până la doi!
Unu plus alte două...fac poveste-n trei.
Poveste de copii mari,
Bătuți cu scoartă de arțari.
Poveste cu grâu încolțit,
De ce-am plecat? De ce-am mai venit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu