Nu e spumos, nu e monden...ci doar există şi prin urmare râde, respiră, suferă, deci trăieşte, sper eu că va creşte...şi atunci când nu va mai fi, voi şti că a fost un blog...blogul meu.



26 mai 2011

Dicteu / dialog mut

Simți?
Am făcut o gaură în pernă...da!
Acolo în dreptul ochiului stâng.
Da, e ăla mai sensibil, nu știi?
Habar n-am de unde se alimentează.
O fi vreo rudă îndepărtată a Porților de Fier,
(Ei acum asta contează dacă I sau II ?...)
Mă rog.
Cu ce s-o astup?
Cu vise? Nu. Sunt prea ușoare.
Cu gânduri? Nu. Astea-s mult prea multe,
N-am eu găuri pentru câte gânduri plăsmuiesc.
(Ei vorbesc deochiat!Ce-am spus?)
Cu...cu ce? Cu ceva dulce?
Parcă mi-a cam scăzut glicemia ce-i adevărat,
Zahăr!
Ei parcă asta-i prea de tot.
Hai cu o dorință!
Una?
Una.
Una singură?
Una singură, ca de întâi aprilie!
Aaaaaam înțeles,mergi la coarda sensibilă!
( acum ce am mai zis? Păi...coarda,da! Ba nu! Nu vorbesc..așa cum zici tu!)
Liniște. Dorința mea,remember?
Păi...
(tăcere si
patru rânduri space.
ce vrei? e dorința mea!
tu să taci măcar acum!)

...gata.

Ce întrebare stupidă.
Mai bine tăceai.
Oricum nu-ți zic, nu mi se mai îndeplinește!
Asta vrei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu