Nu e spumos, nu e monden...ci doar există şi prin urmare râde, respiră, suferă, deci trăieşte, sper eu că va creşte...şi atunci când nu va mai fi, voi şti că a fost un blog...blogul meu.



24 mai 2011

Îți vinzi

Îți vinzi visele ca pe tablouri vechi în târg.
Bine că nu le amanetezi,
Deși era mai bine, le puteai recupera.

Îți vinzi iubirea ca pe-o legumă-n piață,
pe o tarabă plină de noroi.
Măcar de-ai da-o scump, dar nu e trufă. Păcat!

Îți vinzi demnitatea pe nimic.
Bine că-ți păstrezi defectele,
Bravo! Măcar de nu le-ai lăsa vreo unui urmaș.

Îți vinzi sărutările ca pe semințe, la colțul străzii.
Ce? Ești țigan?
N-am nimic cu ei Doamne ferește,(fac ăștia niște ceaune...) dar așa e vorba.

Îți vinzi până și ultima gaură albă din inimă.
Ce zic eu c-o "vinzi"? Pfff...
O dai pe degeaba.Pomană curată.Să fie de sufletul meu!

N-ai decât. Vinde tot! Oricum nimic nu-i al meu.
Dar, ziceam și eu așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu