Nu e spumos, nu e monden...ci doar există şi prin urmare râde, respiră, suferă, deci trăieşte, sper eu că va creşte...şi atunci când nu va mai fi, voi şti că a fost un blog...blogul meu.



2 mai 2011

gol

stau la cealaltă margine a lumii..şi te privesc
răsari şi apui şi mă uiţi
iar mie,
îmi picură parfumul tău in cap, uşor, câte un strop, de sute de ani
..picătură chinezească nu alta!

vreau sa-mi alergi prin păr, prin gânduri...
să-mi saruţi mâinile, să-mi atingi genunchii

stai la cealaltă margine a lumii...şi respiri..
imi respiri in par,
şi cu toate astea eu n-am aer,
n-am! pentru ca ţi l-am dat ţie..pe tot!
"ia-l..fă ce vrei cu el"..

ah...vreau să-mi alergi prin păr, prin gânduri...
să-mi săruti mainile, să-mi atingi genunchii

tu la o margine...eu la cealaltă..
şi între noi ..prăpastie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu